Svar på fråga!

Anonym om Onödigt med martingal/förbygel när man inte behöver det?:
En fråga till er!
Svara gärna i ett inlägg!

När jag rider ut med min häst?
Så har jag en förbygel, och istället för att ha en sånn sak som man har tyglarna i så har jag tagit bort den och använder en vanlig martingall också`?
Tycker ni att det är förmycket?

Desutom behöver jag martingall, så mitt fina sto inte ska kasta med huvudet, och jag behöver förbygel, för sadlen :D
Destuom är det SKITSNYGGT!

Svar:
Jag själv kan inte föreställa mig att det kan vara snyggt , alldeles för mycket!
Det är ju en sorts martingal som sitter på förbyglen när man köper den, och det
ger samma effekt som en vanlig martingal, alltså 2 i 1 , eller vad man ska säga ;)
Väldigt onödigt, alldeles för mycket och inget som jag ens skulle få för mig att sätta
på någon av mina hästar.
Antagligen skitfult, måste prova imorgon bara för det och lägga ut bild på det här.

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah!

Kan va för den ena är feflex :D

2011-12-08 @ 20:59:01
Postat av: Anonym

menade reflex

2011-12-08 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0