Storms tävlingar

Jag tänkte precis klicka mig in på bloggen och skriva vilka tävlingar som jag har inplanerade när jag såg att Therese hade tänkt likadant, haha! Men det gör väl inget? Iallafall är jag just nu en ledsen tjej som hade taggat tävling i Åsbo till helgen men den blev inställd. Blähä!

Dem tävlingarna som just nu är inplanerade är KM i dressyr och hoppning, den 17 maj och den 20 maj, som Therese tidigare sa går dressyren i LB:1 och hoppnigen i LC+5, helgen därefter är det tävling i Kågeröd, där hoppar jag och Storm första kvalet i MountainHorse ponny cup som går i LB och sedan en LA. Sedan helgen efter det ska även vi vara med i Stävie, men vi hoppar inte på lördagen alls utan på söndagen, andra kvalet i MHPC LB och sedan LA. Ses vi någonstans?

/Julia


Kommentarer
Postat av: Madde Johansson

Jag ska fotta min kompis på båda, kan ju fotta dig med! :)

2012-05-02 @ 22:17:31
URL: http://leme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0