Skola, plugg & stall

Nu har jag varit hemma från skolan sedan en timme tillbaka. Har fikat och pluggat, deeegat lite på det med. Älskar att kunna komma hem från skolan och ta det lugnt ett litet tag innan man ska vidare till nästa, tyvärr blir denna lilla stund inte alltid speciellt lång, men det är alltid någonting.

Idag ska Storm ha vila, hon är värd det, det är hon alltid. Mitt hjärta, mitt liv. Hovslagaren var där imorse och gav henne lite pedikyr, hon har en hovspricka i höger fram som jag hoppas att han har fixat till och senså fick hon det andra vanliga, verkad och nya skor runt om. Mamma och jag ska åka till stallet snart, jag ska se till att pussa lite extra på Storm och det tror jag mamma också ska. Nu blev den här texten väldigt pussig och allmänt djup, men hur som helst.



/Julia


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Åh tack, jag hoppas verkligen att det går bra :D blir så jäkla glad och peppad av det du skriver :D

2012-05-17 @ 20:01:57
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0