Shopping på Hööks

Idag var jag och handlade lite nödvändiga hästgrejor på hööks. Jag må säga att det känns riktigt bra att jag just nu på min inköpslista inte har någonting kvar som jag måste köpa för att jag behöver det, utan bara saker som jag vill ha. Härlig känsla. Det blev iallafall en skjorta, en lädergjord, ett par stigläder och ett broddset.



Efter det stack jag bort till mitt hjärta och red ett dressyrpass. Är faktiskt riktigt nöjd. Vi har kommit fram till att hon faktiskt har blivit otroligt mjuk och fin i munnen och jag rider på ett helt annat sätt än vad jag gjorde innan. Jag och Storm har, utan att skryta, verkligen gjort stora framsteg helt utan att jag märkt det under den senaste tiden. Storm har börjat muskla sig mer korrekt i halsen och det gör att hon har det så myckket lättare att hitta rätt i formen. Hon är verkligen jättefin i kroppen just nu och dessutom otroligt blank nu när sommarpälsen har kommit ordentligt. Glad tjej är jag när min ponny mår bra.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0