Mycket

Just nu är det mycket i största allmänhet. Skolan tar enormt mycket energi och jag ska försöka göra lite extraarbeten för att säkra vissa av mina betyg. Kan ju lugnt säga att jag längtar till sommarlov och frihetskänslan som det innebär. US tar också tid och planering, vi håller på att skissa på nya, roliga idéer som vi hoppas att många nappar på. Sist av allt är det ju hästarna som är min trygga punkt i livet. Jag vet helt allvarligt inte vart jag hade tagit vägen om jag inte hade haft dem...
Det rullar på med Batman, vi har ridit ut och haft roligt nu dagarna efter tävlingen i söndags. Tävlingen gick förresten över förväntan och jag blev 4a i LC+5 och satte enda nollan i LBn som vi också vann! Härlig känsla detdär... Jag ska få upp bilder och film här så fort som möjligt, tack än en gång till Ronja och mamma som var helt fantastiska under dagen, jag älskar er! <3
Jag måste också berätta att vi lyckades spola Batman i stallgången för första gången igår, och idag gick det fantastiskt bra! Han bara stod där, med alla fyra tassarna på marken och fick massor av godis! Duktig liten pålle!
Nu ska jag säga hej till kudden och hejdå till mobilen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0