Hakuna matata

Min dag har varit helt ok, lite drama men det är väl sånt som man får ränka med antar jag?

Efter skolan promenerade jag en runda med min doggy och sedan cyklade jag till Storm. Där fixade jag första stallet och sedan red jag en runda på min fina flicka. Dock hade jag mycket tankar i huvudet så det blev allt utom seriöst. Bara chillade på ridbanan lite och sedan travade en bit ute, mer blev det inte.

Nu sitter jag i soffan med hokey på tvn, inte världens roligaste men det är ju här godiset finns ju! Imorgon har jag ingenting planerat eftersom tävlingen blev inställd. Storm ska bli riden, hon har också brunstat ner hela sina bakben så jag kanske tar och fixar till henne lite och så med. Jag måste också plugga tyska, SO, syslöjdsinlämning och en massa annat som jag inte kommer på nu.. Men njut nu av fredagen!


Jag vill träna, har inte gjort det på en och en halv vecka och jag kommer få vänta en vecka till :(

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0