Today

Nu har jag precis påbörjat packning inför helgen, kommer hem vid ett imorgon och vid fem ska vi samlas och däremellan ska jag hinna cykla till stallet, fixa stallet och fixa Storm, rida, duscha och packa klart. Bra planering var det ja!

Storm har vilat idag, jag var dock duktig som tömde ut hela Storms vinterbädd (Hästarna i stallet har stått på samma bädd nu den kalla tiden på vintern) samt fyllde på med myyycket ren halm, och vatten såklart, medans mamma bortstade och masserade Storm. Haha, Storm är så söööt, när mamma masserade henne gäspade hon HELA tiden, gullisen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, skulle egentligen ha pluggat idag också men som vanligt skjuter jag på det och tar det på söndag istället, kommer ha mycket att göra då men det reder ut sig. Tagga no-prov, slöjdprov, tyskaredovisning, musikredovisning och en hel hög med engelskagloser till nästa vecka, NOT.

Gonattis!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag känner faktiskt ingen större skillnad, men jag använder det mest i dressyren på Chuck då han inte vill ta stöd i bettet. Så om din ponny är stark vet jag inte om ett novabett är bra.. :)

2012-03-07 @ 09:48:21
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0