men hej!

Fick en kommentar angående den dåliga uppdateringen och
de enda jag har att svara är att min blogglust är som bortblåst.
Ska jag vara helt ärlig så är det urtråkigt att blogga för tillfället.
Kan bero på mitt dåliga tålamod, men eftersom att Julia också
tycker att det är tråkigt (har inte snackat med therese om de)
så är de bättre att låta bloggen vila ett tag istället för att komma
med en väldig massa tråkiga & onödiga inlägg. Man kommer aldrig
långt med en blogg när uppdateringen består av 3-4 inlägg om dagen
och jag tror inte att någon av oss här har tid med mer i nuläget.

Därför ser det ut som det gör.
Ni kanske kan göra något skoj som får oss tillbaka hit?

"If nothing goes right, go left"  

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Sara

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-03-23 @ 17:56:53
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0