Cooler than ice

Som Ronja tidigare skrev har motivationen legat i botten under de senaste två veckorna. Varken jag, Therese eller Ronja har haft tid, ork eller lust att blogga. Jag har haft väldigt mycket att göra hela tiden och då finns det tyvärr ingen högre priotering på bloggen när inläggen bara blir bananas. Min kropp har också börjat säga till i form av migrän och under denna veckan har jag varit så sjukt trött och haft värk i hela kroppen men både igår och idag har jag stressat ner och det känns i både kropp och själv och även min blogglust har kommit tillbaka lite smått. Det känns däremot inte lönt att blogga på denna bloggen då jag vet att det bara kommer att vara jag som uppdaterar och om jag jagar upp mina kompanjoner att blogga så kommer både jag och dem känna tvång för det så det vill jag inte. Så vi får de hur det blir med det, med allt.

När jag väl chillar ner är jag så dum och tar på mig en massa saker som jag inte kommer hinna när vardagen drar igång igen så jag får tänka över vad jag gör.

Jag måste också tillägga att jag är taggad som tusan att tävla nu, jag dör av längtan till den sjätte på lovet, då ska jag och Storm stå fett klara, taggade och som ett lag uppställda inför start igen.

/Julia


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Sjukt snygg bloggdesign! :D

2012-03-17 @ 22:45:35
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

TYCKER NI KAN LÄGGA UT DOM SNYGGA BILDERNA JAG TOG PÅ ER PÅ DRESSYRTÄVLINGEN!! :) puss / julia

2012-03-19 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0