you don't know what you got

Uppdateringen har varít lite halvfattig denna helgen men det kan ni kanske förstå, i lördags var det fullt upp med hästar, stallet, fix på dagen och sedan på kvällen fest. Sen igår låg jag i sängen och kollade på vampire diaries till fyra på dagen och Storm vilade, var bara där och mytste och mockade.

Idag red jag Storm först lite ute med ett lite halvuppgivet försök att få henne mjuk i sidorna och lätt i handen med jag insåg ganska snabbt att det inte var lönt att försöka där ute för hon var så nyfiken på allt runt omkring. Skrittade då in på ridbanan istället och där lossnade hon ganska fint. Skrittade sedan av på grusvägen igen.

Gaaah, jag börjar bli riktigt trött på att bara skritta nu, mhm! Fast snart ska hon igång ordentligt igen. Skööönt!
Imorgon ska vi (jag, mamma, Carina och kanske Therese?) åka til djursjukhuset HBG, slutmätning av Storm, woooopppaa.. Det ska förhoppningsvis gå bra, jag vill ju ha en maxad d-ponny.

puss hajjjj

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0