Wonderful!

Jag har precis kommit hem från hoppträningen ikväll. Visst, det gick inte superbra, men jag är så glad att jag klarade mig igenom detta liksom. Nu hoppas jag att jag kan till skolan imorgon också. Vilket jag egentligen måste tvinga mig själv till. Så imorgon så kan jag inte få känna efter minsta lilla utan bara kämpa på. Det var dessutom på tiden att Storm fick jobba litelitelite, det var alltså ett bra val att jag åkte på träningen.

På hoppträningen hoppade vi första igenom delar av en bana och sedan hoppade vi alla delar ihopsatta. Lilla konstiga Storm gled ur/sprang förbi(?) på b i kombinationen inte likt henne alls? Men annars var hon pigg och stark. Inte så konstig med tanke på att hon inte ens har travat eller galopperat på den senaste veckan..

Åååh, jag är så trött på att inte kunna rida ordentligt. Imorgon hade jag helsta av allt velat rida igenom henne ordentligt, för jag kan säga så mycket som att hon är, förlåt mig, men riktigt svår och tråkig i dressyren just nu. Särskilt i höger så är hon så tung i tygeln och formen är på semester eller något. För det ser verkligen enormt hemst ut och det känns oerhört kasst att rida dressyr på henne nu. Och jag tror inte heller idag att det bara var hennes fel. Utan även jag var inte i högsta toppform. Men det är inte heller så konstigt, jag är ju mer eller mindre sjuk. Men till sak, det går ju inte att rida ordentligt hemma! Och senså uderlättar det inte att vi inte har löst något ridhuskort heller. Så jag KAN INTE RIDA NÅGONSTANS!

Jag vill ha sommar, sol och Storm i toppform. Önskar det nästa mest i hela välrden just nu.

Förlåt för världens sämsta och mest deprimerande inlägg, men jag är bara så sur. PUNKT.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

2012-02-01 @ 08:48:26
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0