Unna sig själv

Något jag är dålig på är att unna mig själv saker. Jag tror många av oss hästmänniskor är det. Vi är så generösa med vad hästen har på sig och vad vi har på oss när vi rider, sen i vardagen är det mindre noga. Okej, jag bryr mig vad jag har på mig, rena kläder varje dag men jag är mycket nogrannare i stallet om man säger så.




Dessa bettarmbanden är så snygga, och dessutom symbloiserar dem någonting, i mitt fall hade det varit min stora passion, hästar. Att ha någonting sådant på sig i vardagen hade inte varit fel.




Swarovski armband är också så fint, de symboliserar inte på samma sätt. Men de är bara så snygga. Det guldiga hade faktiskt också kunnat symbolisera Storm för mig, min guldponny. De är också snygga att ha på sig när man tävlar och så, när de lite diskret får synas på armen.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0