Top update

Jag har varit mycket duktig med att uppdatera bloggen idag, glad.

Jag är hemkommen från stallet nu, det blev inget ridande eftersom det är somsagt isgata och fruset i marken så det fick bli en promenad, många sådana blir det nu. Hon var väldigt duktig förutom att hon blåste upp sig ordentligt och sprang i cirklar runt om mig. Jag är glad att jag inte satt på i det läget alltså! Min lilla smällkaramell, rätt vad det är så smäller hon. Men mysig är hon också, hon blev riktigt rycktad (som hon inte har blivit på ett bra tag) och fick svansen klippt och hovarna tillfixade. Dessutom masserade mamma henne lite, lyxigt. Nu ska alla bloggar jag följer checkas sedan drar jag genom duschen och vidare ner i sängen med Vampire diaries på tvn. Myyys!

Trevlig kväll på er!


Bild från första gången jag satt på henne

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0