Tjenixen, heej!

Hallåja!

Kan ju börja med att berätta om vad som hände
igår. Tessi fyllde år i torsdags som sagt, så jag
& tjejerna (Emilia, Louise, Ebba & Julia) bestämde
att vi skulle fira henne, med en överraskning.
Igår fick vi reda på att Ebba & Julia inte kunde hänga med
då dom var sjuka, därför fick Alice & Emma hänga på istället.
Therese visste ingenting.
Jag åkte iallafall till Helsingborg med Therese där vi träffade
Emilia & Louise. Vi gick till nån pizzeria & åt innan vi gick vidare
till Pistachia (stav?) & drack energidricka, nolifers.
Sen gick vi till Laserdomen i Hbg som då var överraskningen
och där träffade vi Emma & Alice. Väldigt trevligt!

Vi spelade 3 spel, mot fulla danskar som var dö roliga...
Riktigt kul hade vi! Sen följde Tessi, Louise & Alice med mig
hem och har sovit här inatt.
Jag är väldigt nöjd med hela överraskningen, de kunde inte
ha blivit bättre, hade ju självklart blivit bättre om E&J också hade vart med,
men om man tänker på hur det blev så var det otroligt lyckat!
Nog om detta nudå.

Om en timme åker jag till Viarp på US-möte, woooppaaa!
Vidare till stallet efter det, ska mysa lite med min fina Skotti. ♥

out of the darkness and into the sun,

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0