The fixday!

√ Ridit ponnyn 
√ Putsat upp de sista lädergrejorna
√ Tvättat svans
√ Tvättat hals
√ Tvättat ben
√ Fixat med nummerlapp
√ Packat in i transporten
√ Delat upp manen så att det går fort att knoppa imorgon
√ Klippt man
√ Klippt hovskägg
√ Klippt svans

Man behöver inte alltid vara bäst, men man ska helt klart sträva efter att vara snyggast på tävlingsplatsen ;)
Nu ska jag tvätta Batmans benskydd och lägga fram ridbyxor, skjorta och kavaj, sen tror jag att allt är färdigt inför imorgon. Jag ska se om jag hinner fixa lite tidsinställda som ploppar upp under dagen imorgon, fast jag lovar inget. Annars säger jag godnatt och återkommer med resultat!


Ni håller väl alla era tummar för oss? ;)
/Therese

Kommentarer
Postat av: alva

Jag älskar att förbereda inför tävling, det bästa som finns typ ju^^

2012-01-06 @ 17:33:55
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0