Tävling HFRK

Nu har vi varit hemma ett tag och jag har sett film av min ritt. En felfri runda blev det, tyvärr var man tvungen att ta b-ponnysvängar för att bli placerad och det är jag inte intresserad av så jag hamnade på plats 22.

Jag kände att Batman inte alltid var helt med mig, han kändes ovanligt försiktig och lite tittig och inte sitt vanliga, hoppglada jag. Det har kanske sina förklaringar, lite halvt dålig framridning där det inte fanns några chanser att påverka galoppen, första tävlingen på väldigt länge osv. Jag tycker själv att jag red på honom bra och jag red verkligen mot varje hinder, det kan jag se på filmen nu i efterhand också. En förbättring mot Torns!

Julia klickade ett par bilder, tyvärr är dom lite suddiga, men jag kan ju publicera dom i alla fall. Mamma filmade så den kommer upp när jag har överfört den!


Fina killen ju!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0