Storm igår

Storm skrittades även igår. Blev lite dressyr och hon var lite halvlat men annars duktig. Just nu känns det som att vi än en gång har backat tusen steg i dressyren, men hon är ju inte riktigt igång nu så det beror ju på det. Nu när Storm har vilat så länge så är jag riktigt taggad till att få rida ordentligt, som jag inte har gjort på två och en halv vecka. Jag är sååå taggad inför våren, hoppas att allting rullar på lika bra som det har gjort hitills (bortser från hennes lill-"skada"), isåfall är jag evigt glad, hehe!

Idag ska jag trava Storm lite försiktigt, alltså börja sätta igång henne igen, superkul! Tar det somsagt lite lugnt i början och ser hur hennes ben reaerar, om det går bra fortsätter jag succesivt sätta igång henne, det hoppas jag jag kan göra!

Vår första tävling hoppas jag blir i Flyinge, den 2 februari. OM hon är helt igång och frisk och kry tills dess! OM hon nu är det så hoppas vi 90 och 95 där. Sen får jag planera resten efter hur hon känns där.

Kram på er våra duktiga läsare och besäkare, vi har fått en ordentlig uppskjuts i statistiken, vilket glädjer oss, fortsätt så!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0