slöig

Jag har inte fått gjort någonting denna eftermiddagen än... Inte ens ätit, fy skäms på mig! Jag brukar alltid ha sån speed och nu bara, blöhö.. Men ja, jag ska till stallet efter jag snart har ätit så ehm mm. Men jag får så dåligt samvete när jag inte har rört på mig. Nu har jag i alla fall fått det berättat, så vet ni ju, haha! 

Jaja, idag tänkte jag rida dressyr på Storm. Jag vet inte alls hur det ser ut på ridbanan, alltså om det är fruset eller om det går att rida där. Annars får jag väl tråka ute på grusvägarna. Det sämsta med det är att det inte blir något ordentligt ridpass av det då, och ett ordentligt ridpass är någonting som jag och Storm verkligen behöver.........

Jag hoppas att ni har haft/har en bra eftermiddag/kväll, nu ska jag slöa vidare, (usch) och sedan ut till stallet. Ha det!

Det här inlägget är så inte jag, men det får ni stå ut med...

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0