sjuk

Hela min dag har varit så tråkig och liksom kännts isolerad på något sätt, så som det känns när man är förkyld.(Som jag är.) Hänger inte med på någonting och så. Sen när jag kom hem så började jag må illa och frysa så extremt mycket. Men jag kämpade mig ut till Storm ändå, klarar inte en dag utan den hästen alltså! Red på en gröning, helt snötäckt. Ganska klurigt då det var kolsvart och den var lite hålig med efter ett antal varv så var jag ganska säker på var alla hål var. Hon var ganska spänd och uppblåst, men även hon var mycket koncentrerad på att hålla sig på benen. När hon väl sammarbetade var hon superfin, inte hängig alls utan lätt i handen och fin för skänklarna. Hon försöker verkligen göra sitt bästa alltid. När jag skulle flytta i öppna så flyttade hon ut rumpan (!) och ryggade (?) alltså jättekänslig för skänkeln!

Nu ska jag försöka slappna av lite, om jag mår såhär imorgon blir jag hemma och sover hela dagen typ.



/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0