Sämre

Ïgår trodde jag att jag var på bättringsväg-idag är jag tveksam. Har nog feber för jag fryser ena sekunden och svettas andra och senså har jag jätteont i halsen och är trött och hängig. Blir ingen skola för min del imorgon heller. Jag måste vila ut ordentligt och bli helt frisk innan jag drar igång med min vardag igen, för annars kommer det ta lång tid innan jag blir frisk. Sen är det ju hoppträning på tisdag och tävling till helgen som jag gärna hade varit frisk till. Men det bara är att fatta jag om jag blir frisk är det tur, annars är et otur. Finns inte så mycket att göra.

Nu ska jag försöka äta lite pannkakor och sen ska jag ut till Storm. Hon får gå likadant som igår-en skrittrunda. Vägarna tillåter inget annat och inte heller min kropp.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0