Precis hemkommen

Nu har vi varit iväg på en mysig uteritt med heela Team Markhög, utom Ronja som vad jag vet inte har kommit hem riktigt än. Vi lastade tre transporter och åkte iväg till Saxtorpssjöarna, mysigt värre! 3 unghästar och Storm och Batman, lite crazy men dom skötte sig fint! Blev bara skritt och trav, dels för att vi inte vill ha några skenande hästar och dels för att Storm inte har kommit tillräckligt mycket igång för det. Många kameror med och jag tänkte bjuda på ett par stycken innan vi åker iväg och fodrar ridskolehästarna. Lite halvdåligt ljus och därmed lite halvdålig kvalité på bilderna, men jag tror att ni står ut! Julia bjuder kanske på fler lite senare ikväll.






Det var några stycken där alla var med! Nu ska jag äta innan vi sticker till nästa stall. Ha det bra!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0