Planering för morgondagen

ca. 9.00 vakna
9.30 springa en runda
ca. 10.30  "frukost", städa en snabbis på rummet, plugga.
12.00 stallet; mocka, snygga till utrustning, plocka in Batman, göra iordning honom, ta in resten av hästarna.
17.15 Hoppträning för Henrik


Mycket att göra imorgon känner jag. Jag lovade mig själv att jag skulle bli färdig med de sista kapitlen i mitt spanskahäfte innan skolan börjar på tisdag och jag har lovat mig själv att jag ska sticka ut och springa en runda, så det är nästan prio 1 i morgon "bitti".


För övrigt håller Julia och jag på att spana efter en byrå/garderob att ha i sadelkammaren. Om någon i närheten av Landskrona har en som bara står och skrotar där hemma hade vi varit tacksamma om ni hade slängt in en liten kommentar.. Gärna med dörrar så att vi kan pressa in alla våra grejor och smälla igen så att ingen ser vår oreda ;)

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0