Nu är det bestämt!

Under vårterminen 2012 kommer jag inte att träna för Jennifer i hoppningen. Innan vi åkte till stallet idag körde mamma och jag till familjen Lannér för att prata med Henrik om mina innestående lektioner. I somras jobbade jag hos honom under nästan åtta veckor. Lönen blev en del kontanter men också "gratis" träningar, vilket kan bli väldigt användbart under året!

Det blev bestämt att vi skulle komma en gång i veckan med start redan nästa vecka! Dock med vissa undantag från bla. GHS-veckan och bruksprovveckan då Henrik är iväg. Det ska bli så kul, jag är väldigt laddad inför vår första lektion!


Vem är då Henrik Lannér?
Henrik var med och red OS i Barcelona, han har vunnit ett antal Grand Prix och är just nu tränare till juniorlandslaget tillsammans med Pether Markne. Svensk mästare 1991 både inomhus och utomhus samt Svensk mästare inomhus 1990.

På bilden här under är Henrik tillsammans med valacken Hidalgo, hemma kallad Harry (som jag red ganska mycket när jag jobbade hos honom)
bild från Innrider, där Henrik har sponsoravtal

Henrik och Richmond W
Bild från HD


/Therese


Kommentarer
Postat av: Cajsa

vinnaren av iphoneskalet är äntligen uppe! :D Vann du?

http://cjssong.se/2012/january/vinnare-av-iponeskalet.html#comment

2012-01-05 @ 00:29:14
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0