Läget

Jag mår mycket bättre idag, jag kan faktiskt prata-men får sjukt ont i halsen av det och låter som en kille typ, men jag hoppas att jag snart får tillbaka min vanliga röst utan att ha en massa ont överallt!

Har skrittat Storm och varit på us-årsmöte där jag blev invald som vice sekreterare. Jag tycker det ska bli roligt att få engargera sig i klubben på ett sätt som jag aldrig innan har gjort. Jag tror att det här kan bli bra, bara jag hinner med allt som jag ska göra, dvs. rätt mycket..

Storm var duktig, det var halt på vägarna förutom typ några få cm så det blev mycket att hålla-henne-på-fötterna-fokus idag, igen. 

I nästa vecka är det hoppträning på tisdagen och jag ska försöka ta mig till ridhuset på torsdag också och sedan till nästa helg är det tävling i Flyinge. Hoppar 90 och 95 då.

/Julia  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0