Kärlek på...

...Helgens väder, förutom att det har varit sjukt blåsigt, men solen har varit med oss i stort sett varje dag! Härligt!

...Att jag inte har fått något plugg för denna veckan än!

...Att jag endast har fjorton dagar kvar i skolan, sedan ska jag praoa i två veckor, och sedan är det sportlov!

...Alla inspirerande källor till ridning, skolan, kompisar och livet allmänt, me like!

...Att det är ljust längre och längre numera, och det blir bara ljusare och ljusare!

...Vi kommer närmre och närmre våren och sommaren, och då även GHS!

...Imorgon ska jag hoppträna!

...Alla tävlingar vi har framför oss iår.

...Idag är det måndag, alltså är det länge tills det är nästa måndag!


...Att söta Storm finns hos mig!

Goaste tiderna ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0