It has been a long way, and now I'm here

Bloggtorka till 100%


Orkar inte rabbla upp vad som hänt under dagarna som
jag inte har meddelat er, men dagens händelser kommer
iallafall!

Började med att åka ut till stallet imorse och släppa ut
hästarna & märkte att Charly hade kolik. Han är okej
i nuläget, får se hur han är imorgon. Mamma har varit
ute i stallet ett antal gånger idag och motionerat honom, tack! <3
15.42 gick mitt tåg till Malmö dit jag åkte med Amanda & Sofia,
som jag har spenderat kvällen med hos Karolina, en av mina
kära gamla lärare.
Nu kom jag hem för ca 20 minuter sen och jag ska alldeles
strax gå & nanna.


så vacker, <3

/Ronja

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför har du benskydd på Skottas? Förra ägaren (Sofia) hade inte det och jag vet att hon hade en bra anledning till det, för det var nått med hans ben

2012-01-16 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0