Hööks Vår/sommar 2012

Som många av er kanske har upptäkt är jag inte den typen som vill sticka ut med en massa helgalna matchningar och färger. Jag håller mig helst till det som är marinblått/brunt/svart/grått/beiget, den stilrena typen. Mycket mörka, djupa och mer jordnära toner. Jag anser också själv att Storm passar väldigt bra i såna, gärna med lite utstickande detaljer, kantband och passpoaler. Jag var inte så stilren av mig innan, men jag hamnar mer och mer i det.

Ja, nu ska jag komma till sak! Det jag ville säga med detta inlägget var vad som gärna hade fått ligga på mina hyllor i sadelkammaren och hemma i garderoben från den stora snackisen just nu, nämligen Hööks. Så, enjoy!











/Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0