Hej på er!

Ni får ursäkta min frånvaro, jag har haft ett par bloggfria dagar.
Jag har haft ett så in i helsikes bra nyår, med goa vänner runt mig och tusentals skratt! Ni är underbara, tack för att ni finns! <3
Batman har varit lite knackig, men är nu helt med på noterna igen, så vi siktar mot 13-spelen på fredag! Årets första tävling så vi kör på en LC. Julia hänger med som hästskötare/filmare/fotograf, eller allt-i-allo helt enkelt.
Härligt startnummer har vi fått, 3:e sist.
För ungefär en timme sedan blev det bestämt att jag ska hänga med på Rolf-Göran Clinicen, så jag blir upphämtad klockan 8.00 imorgon bitti. Dags att fixa mat och ställa klockan och sedan krypa ner i sängen.
Rörigt inlägg av en trött Therese, jag hoppas att ni står ut!
Godnattkramar!
/Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till på trettonspelen! :)<3

2012-01-03 @ 10:23:19
Postat av: nicole

hej ronja och er andra !

Ronja saknar dig !!!!

men här är ett super roligt råd till er som har blogg,

Även om du kanske är en ny bloggare och bara har 5-10 läsare per dag, inget problem. Gå bara in på här -



http://nikkkiis.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment



där står all info du behöver veta!

vill du något mer är det bara att kontakta jag svaraar alltid på kommentarer!

Kram :)

2012-01-03 @ 22:01:26
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0