Hej gott folk!

Jag har haft en riktigt chill dag i skolan med många lärare som inte var på plats, och ni kan ju tänka er hur mycket vi gör med hastigt insatta vikarier.. Inte särskilt mycket, haha. Fick sluta tjugo minuter tidigare och nu planerar jag att byta om och köra ut till stallet. Susanne med familj är bortrest så det blir min och Julias (och våra älskade mammors) uppgift att plocka in, fodra och mocka.

Batman ska få ta en tur på grusvägarna, dels för att det har regnat nonstop sedan igår kväll och dels för att han antagligen har lite träningsvärk efter igår. Duktiga pållen!

Nej, nu måste jag sticka, ni får ha det bra sålänge!

Terrängträning i Ottarpshagen 31/5-11

/Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade varit kul att se fler bilder från den träningen!

2012-01-19 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0