Här var det tomt ja.

Ingen rolig update denna helgen inte. Men nu är jag back on track efter en stressig och allmänt fullpackad helg..

Jag har hittat på en massa saker i helgen. Jobbat, ridit, fixat stallet, varit på fest och en massa helt normalt annat fix, ganska lyckad helg faktiskt, förutom att jag inte har varit på något bättre humör så har jag både hittat på nyttiga och roliga saker, så glad ska man ju vara egentligen. Men har helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga, och med det får ni även se hur det blir av det i veckan, men jag tror att vi allihopa har mycket att göra nu när skolan har dragit igång igen. Så förmodligen har ingen speciellt mycket tid att läsa heller, men det hoppas vi ju, det är alltid kul att någon läser det man skriver! Fast det är somsagt mycket att stå i nu, skolan, hästarna, plugg och sen har man lite vänner som ibland får lida av att man har för mycket inpackat i sin lilla hjärna. Någon som känner ingen sig kanske?!

Jag undrar också var mina kära bloggare-vänner har blivit av? Nu laddar vi om för en ny vecka i alla fall. Har en massa saker att göra nu, städa rummet, kolla av veckan framför oss osv. Ha en "trevlig" söndagkväll ni med!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0