Good morning!

Nu är jag helt klar för att bege mig till skolan, vilket jag vilket sekund som helst måste göra för att nte missa tåget. Skoldagen är typ såhääär seg idag, fast ändå skönt sen när jag kommer hem och ska ut till min prinsessa. Hur mycket jag gör hos henne bestämmer vädret helt och hållet. Men som det ser ut just nu blir det ingenting speciellt ridande utan bara som de senaste två dagarna, långst med grusvägen. Efter stallet får jag bita i lite plugg, tyska och SO. Inte det roligaste men än en gång får jag tänka på hur skönt det är när man är klar med allt det, wiho!

Ä, nu får jag dra. Ska inte tråka ut er med en massa skolsnack. Ni får ha en bra dag.



/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0