Godmorning!

Okej, kanske inte godmorgon. Jag har hunnit äta frukost och se lite på tv. Och jag antar att de flesta av er är i skolan nu. Själv är jag fortfarande sjuk, men idag tänkte jag bli frisk. Jag ska snart ladda upp med hett bär-te, tvn på något lite halvdåligt program och plugget i högsta hugg i soffan.

Ikväll ska jag och mamma åka till Storm, det blir nog en skrittrunda, förvånade? Nej. Det får nog bli barbackatur idag. Kanske, kanske, kanske jag kan trava och galoppera om det nu inte är för fruset i marken. 
Efter eller före ska vi bort och fixa det sista med min praoplats. Det ska bli så roligt de två veckorna. Jag tror och hoppas att jag har hittat de två bästa praoplatserna ever. För så känns det! Tre veckor utan att behöva befinna mig i skolan, det kallar jag lyx.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0