Fredagsmys

Nu startar mitt fredagsmys, nydushcad, och snart åker godis och chips fram sen-chilla järnet.

Min dag har varit lite sådär, allt har varit lite sådär.. Slutade iaf tolv, och när jag kom hem stack jag direkt ut till Stormen. Hon var himla nervös idag, eftersom det är halvt storm (haha) ute. Jag red lite dressyr på henne och även det gick lite sådär, hon var inte lika spänd och nervös som jag trodde hon skulle vara med tanke på all blåst. Det var bra. Men hon var däremot väldigt stark, jag fick till och med kramp i mina armar av hennes starkhet immellanåt. Eftersom jag hade planerat detta ridpasset VÄLDIGT dåligt så kom jag på lite saker hå som flå att göra. Red lite slutor och öppnor och böjde och ställde igenom henne verkligen. Och efter ett tag släppte hon fint efter.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Fin blogg ni har!

2012-01-14 @ 17:31:23
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0