Dagens ridpass

Idag blev det dressyr på ridbanan med Storm, och Batman.

Jag red fram Storm först, och inte allt för seriöst, efter det bytte jag och Therese så jag fick rida Batman, riktigt fin ponny det dära, vilket jobb Therese har gjort med honom alltså. Så mjuk och fin i både mun och kropp, jag tror jag får hoppa upp på honom någon gång då och då, det var riktigt roligt asså!

Therese red ju Storm samtidigt, jag kikade lite och det såg jättebra ut, det är så både nyttigt och häftigt att se andra rida sin ponny, jag har fortfarande kvar bilder i huvudet, mums vilket vacker ponny jag har. Nog för att Therese är bra på att uppmuntra mig, men det var allt roligt att höra att det hade blivit stor skillnad på henne från sist hon red henne. Sånt är så roligt att höra. Även om jag själv har kännt det så är det så roligt med respons!

Förövrigt har jag världen bästa stallkompisar, Therese, hon är grym den tjejen. Ställer upp i alla lägen, det är så det ska vara. Och Ronja är också bäst stallkompis förstås, även hon ställer upp i medvind och motvind, ni är bäst tjejer, puss på er!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0