Blähä

Igår var jag ute och gick en runda med mitt hjärta, hon var duktig som bara den, gick en runda på kansek 3 km. 

Idag är det nog Storm ute, så det blir förmodligen ingen ridning idag heller. Allting bara krullar ihop sig och blir en himla röra just nu, min helg, som jag hade lagt upp perfekt timvis för att hinna blev jättekonstig för några saker blev inställda och ja, allting blev helknas. Men jag får väl stå ut med sånt här också. Man kan inte alltid ha flyt. Usch vad jag inte gillar denna månaden, det är mörkt, kallt, trist och så svårt att kunna rida någonstans. Om det är något jag önskar mig just nu är det ett ridhus, men ja, det är väl inte speciellt lätt att fixa sådär på en halvtimme, ellerhur? Nej, nu ska jag sluta klaga, jag låter sjukt depp, vilket jag egntligen inte är, bara lite trött på det mesta, hoppas ni har haft en bättre dag än jag!

Såhär känner jag mig just nu, blirksch. Tur att jag har min gummsa!

/Julia


Kommentarer
Postat av: josefine

Sv: tack :)

2012-01-12 @ 18:58:59
URL: http://kontrast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0