At the moment

Just nu ser mitt liv ut såhär, dd?


Fytusan vad den här sjukan har förstört för mig, missar allt det roliga som jag skulle varit med på ikväll. Hoppas vi kan ta igen det snart igen tjejer?

Hata hata hata att vara sjuk. Nejmen, ska inte klaga. Hoppas bara att jag blir frisk inför allt jag har framför mig, prao i två veckor som börjar om en vecka, sen sportlov och då Göteborg med två av de som lyser upp tillvaron, även om man är sjuk, i mitt liv! Det SKA jag se till att inte missa, hur jag än mår.

Har varit hos Storm och pussat och pysslat, det var mockat även idag vilket underlättar enormt för mig som knappt kan prata nu längre.. Men hon är för fin Storm, jag tror hon försökte trösta mig lite, min finaste vän.


Så lite såhär ser livet ut nu också, pusspusspuss på pussponny!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ska du praoa? ;)

2012-01-27 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0