You give me wings so I can fly

Nu har jag kommit hem från stallet precis. Först mockade jag och sen skrittades Storm en runda ihop med Ronja och Skottas. Efter det putsade jag upp sakerna från tävlingen igår, allt blev ju alldeles genomblött och tråkigt. Jag får så dåligt samvete om allt inte ligger/hänger som det ska eller om någonting inte har blivit behandlat som det ska och det gäller allt från Storms och min utrsustning till hur jag behandlar människor och djur. Det ska vara stiligt gjort, allting, från topp till tå ska det vara perfekt. Perfektionst var det ja.

Nu ska jag ta och äta någonting och kanske se lite på tv, senare kommer Ronja och då ska lite saker planeras inför veckan som kommer.



/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0