Trött, i både kropp och knopp

Jag sitter och fingrar på Viarps Ungdomssektions stadgar och US mål och visioner i största allmänhet. Väldigt intressant och jag är väldigt taggad på min roll som ordförande, det är därför som jag försöker att lära mig så mycket som det bara går.
Jag är tacksam över att denna dagen närmar sig sitt slut, det har tagit på mig med att sitta med nationella proven i tre timmar, möte med Ankan, teorilektion med de söta barnen och därefter dressyrträning för Jennifer. Hästfolk i ett nötskal, eller hur? Varför sitta hemma och uggla när man kan komma ut och få känna att man lever? ;)
Batman kändes i alla fall framåt och fräsch idag. Vi jobbade till en början med övergångar och sedan blev det öppnor. Men det var först efter skänkelviknigarna som han släppte till ordentligt och ärligt och det blev lite av en wow-känsla. Jag passade på att öva min sits och red mycket utan stigbyglar, fick långa, fina ben efter en stund och kände hur jag satt i sadeln. Kul!
Nu ska jag säga hej till kudden!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0