Tagga fredag!

Imorgon är det äntligen fredag. Jag har precis avklarat den sista veckan innan mina två veckors prao och sedan yttarligare en vecka från skolan, sportlov. Har så jäkla mycket roligt planerat under dessa kommande tre veckorna så det inte är riktigt klokt! Två tävlingar och förhoppningsvis en debut. Livet rockar för tillfället alltså, efter skolan imorgon rockar det ännu mer.

Ikväll har jag laddat med tv-tittande och proppat i mig c-vitaminer. Imorgon har jag en tuff dag framför mig. Men också riktigt rolig. Börjar med skola till tolv, sedan tar jag mig på något vis till stallet. Det ska putsas, ryktas, tvättas, mockas och på kvällen är det årets första dressyrträning som står på schemat. Dagen i stallet skriker varma kläder om sig, blir nog dubbla jackor och termobyxor!

På kvällen ska jag bara myspysa och äta godis, sova tidigt så jag orkar hela lördagen i full nittio!


On top of the world

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0