Storm 29/2-2012

Jag tror ingen har missat det, men för er som möjligen har missat är det idag skottdagen, vad det nu är som är så speciellt med denna dagen vet jag faktiskt inte men ah, det är skottdagen iallafall.

Har haft en tuff och väligt "svängig" dag. Efter skolan hade jag mycket tankar i mitt huvud och började försöka rensa genom det med en promenad med Tippen, förövrigt en riktigt bra upp-piggare!, sedan cyklade jag direkt till Storm och där var Therese. Vi babblade av oss och det var riktigt skönt att både träffa Therese och bara få snacka om allt.

Jag red sedan ett ridpass på ridbanan, hade inga större förhoppningar utan ville mest av allt bara njuta av att få sitta på min egna Storms rygg vilket var mysigt. Övade dock lite på öppnor och slutor, Storm lyssnade så bra idag, vilket hon inte gjorde igår, det visar lite av det sto som hon är, på topp ena dagen och inte lika toppad nästa. Det är nog också det som gör det så roligt att åka till stallet varje dag, hon går liksom inte bara på utan har även sina egna åsikter och tankar. Imorgon får hon vila, fredag uteritt och sedan på lördag ska mamma ta henne eftersom jag ska på konfirmationsläger.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0