Skolan idag då!

Jag har varit hemma från skolan ett tag nu. Sjukt jobbigt att gå upp och så imorse, men jag klarade mig genom dagen! När jag kom hem promenerade jag med fyrbening nr. 1 för dagen nämligen Tippen. Storm får sig också en promenad idag antagligen på grusvägarna. Finns inte mycket annat att göra.

Nu har jag avslutat pluggerierna för kvällen-jag ORKAR inte mer, men får nog ändå kolla ifall det var något mer! På något konstigt sätt känns det som att det är torsdag idag, vad skönt det hade varit. Liksom fredag imorgon hade varit skönaste på länge, men nej minsann, det är onsdag idag och torsdag imorgon för er som inte heller har någon större koll på läget, som jag då typ.

Vad flummigt det här inlägget blev känner jag, men det är så jag känner mig i nuläget. Lite halvflumsur för jag inte har fått lyckan att få ett ridhus i present idag heller, lite sådär spontant liksom hur härligt hade inte det varit?! Att få rida ett dressyrpass idag hade varit drömmen, jag skojar inte! Alla ni som har ridhus och varmt vatten i stallet, glöm ALDRIG att uppskatta det, för ni är lycklig lottade ska ni veta.

Så, andra depressisionsinlägget för denna veckan avklarat-check. Ursäkta om bloggen får lida, jag ska ta mig i kragen nu, på med alla tjocka lager kläder och se glad ut bara liksom, jag ska ju till den finaste ponnyn jag någonsin skådat så why not?


Det finaste jag någonsin skådat, det finaste jag har, allting är du värd.  

/Julia


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: har ändrat det nu :)

2012-02-01 @ 21:28:02
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0