Out of school

Idag har även jag varit ledig från skolan, vi hade studiedag. Skönt som satan att ha en extradag medans man vet att alla andra går i skolan så kan man bara slappa och återhämta sig såhär sista dagen innan skolan börjar.

Imorse tog jag tag i pluggande inför ett NO-prov vi har på fredag, jag kan inte säga att det är roligt, men nu när jag inte har varit på skolan på tre veckor och inte har gjort några skolarbeten heller så har man något mer inspiration än vad man hade före praoen och lovet för då var hela mig kropp och min hjärna helt tom och SLUT.

Vid elvatiden tog jag och Matilda sällskap ut till stallet, på cyklarna då ju. Väl där mockade vi vars två boxar, tog ner halm och strödde, bytade vatten och allt det där. Plockade in Storm och Cannavaro för att senare ge oss ut på en lugn uteritt. Jag tror det blev ganska lagom inför träningen imorgon. Cannavaro har dessutom haft vila ett bra tag nu så Matilda får ju succesivt sätta igång honom igen. Men ponnyerna skötte sig fint och allt gick bra förutom att det tyvärr började snöa, jag vill bara ha vår nu, ju! Efter att allting var avklarat i stallet cyklade vi hem och väl hemma tog jag en tur med min gos vovve Tippen som även blev kammad efter det.

Nu har jag även pluggat ett tag till, jag tror att jag får ta en runda till med plugg senare för just nu kan jag inte få in mer. Jag har inte heller någon vidare koll på vad som ska kunnas så jag kanske får tillägna någon mer kväll i veckan till detta prov när jag vet mer.

Lite halvrörigt och halvtråkigt inlägg, men jag bara kände för att få skriva lite.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0