Lyckat årsmöte

Nu har även Viarp haft sitt årsmöte, och jag måste erkänna att fikan efteråt och punkt nummer 21; Utdelning av årliga utmärkelser är det som är roligast ;)

Förra året kom jag hem med tre priser:

Den stora är vandringspris för Bästa Tävlingsresultat Lektionsryttare Ponny (som jag faktiskt fick tre år i red!), den lilla pokalen är samma pris, fast den får vi behålla och glaskuben är Bästa Hoppresultat Lektionsryttare Ponny.

Detta året blev det något helt annat nämligen det kombinerade priset för KM, alltså vem som det gick bäst för i  klubbmästerskapet i både dressyr och hoppning. Man måste då rida samma häst i båda grenarna.

Tallriken är vandringspriset, pokalen får jag behålla här hemma i prisskåpet.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0