Ledig

Idag är det stängt på bageriet och jag är ledig, hemma. Jag har fortsatt min städning av rummet, idag var det skrivbordet som fick sig en genomgång. Det börjar faktiskt ordna upp sig lite, jag har tänkt att det ska bytas lite tavlor, jag ska leta upp några fina bilder på Storm och skriva ut, ska även beställa en ritad bild men först måste jag fotografera henne utan grimma, för det ska se naturligt ut. Funderar också på nya gardiner. Det finns mycket att göra, med tanke på att jag har haft rummet som det är nu i fyra och ett halvt år så börjar jag tröttna!

Nu ska jag ta mig i kragen, ta tag i lite tyskaplugg. Vi har en inlämning som i stort sett alla har hunnit komma till hälften med och jag inte har börjat på så ja, det är tid att börja. Har också några engelska glosor och ett prov i NO att plugga inför.

Storm ska bara bli promenerad idag så mamma och jag sticker ut till stallet senare.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0