Lägeskoll

Förlåt att jag inte har hunnit blogga varken igår eller i måndags, jag har helt enkelt haft mycket för mig, hela tiden. I måndags var jag hos Storm på morgonen och red ut med Therese och efter det var jag hos kompisar och sov över där tills igår. Även då cyklade jag till Storm på morgonen och red ut med Therese och Ronja och sedan åkte vi hem till Ronja för att förbereda spökrunda och pausa en stund för att sedan åka till Viarp på us-möte och därefter var det spökafton. Jag kom hem halv tio och då var jag helt slut "i både kropp och knopp" som Therese säger.

Idag har jag haft en slappdag däremot, vaknade vid tio-tiden och sedan dess har jag bara hunnit cyklat till stallet och fixat det, ridit dressyr på ridbanan på Storm, cyklat hem och gått en runda med Tippen. Nu slappar jag framför tvn och har lite planer för kvällen att börja packa. Imorgon ska jag och mamma förhoppningsvis åka en runda och köpa kläder till eventet på fredagkväll. Jag tänkte också göra något roligt utrustningsinlägg här, kul va?

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0