Kom igång

Jag har vaknat, ätit frukost och sedan hamnat här vid datorn. Jag tänkte nu slita mig härifrån och påbörja städning av mitt rum som är otroligt välbehövligt. Jag har en klädhög som täcker typ fyra kvadratmeter av mitt rum och dammråttorna får bråka om att ha plats så ja, det är välbehövligt.

Senare idag ska jag till Storm, det blir en (lugn?) uteritt med Therese. Storm ska få bli extra ompysslad idag, när vi kom hem från tävlingen igår fick Storm maten direkt så jag valde att bara gå igenom henne snabbt, kratsa hovarna, känna på benen och sådär. Hon behövde vara ifred lite efter att ha haft människor runt sig hela dagen. Så somsagt, idag blir det extra mys!

Imorse räknade jag ut att jag bara går i skolan fyra dagar denna månaden, varav två redan är avklarade, avundsjuka? Det känns skönt att en söndag tänka att man inte ska behöva pendla, vara i skolan i x antal timmar och sedan pendla hem. GÖÖTTTT!!!!!!!!! 

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0