Klappat, packat och klart

Nu är i stort sätt allt avprickat på dagens to do, jag sparade en punkt till imorgonbitti. Då ska det knoppas, ryktas och trimmas Stormhovar/Stormöron.

Dressyrträningen gick galet bra. Bättre än jag trodde det skulle gå. Jennifer gav mig ett tips att ta hem och öva på, och det tipset är riktigt värdefullt. Om jag håller på med denna planen i två veckor framöver kommer Storm att bli helt annorlunda, direkt. Hoppas det funkar nu och att jag får chans att göra det. Det var ingeting komplicerat alls, utan bara hur jag får henne fram och ner i rätt läge det läget som jag under det senaste halvåret har sökt och nu förhoppningsvis har hittat planen till. Jag måste också tilllägga att jag är nöjd med mig själv. Trots att det gick tokigt dåligt i början så höll jag lugnet-fick även beröm för detta kul!

Jag har precis blivit klar somsagt, för dagen och tagit en dusch. Och nu ska jag ge mig ner i sängen och sova riktigt ordentligt det kan behövas inför morgondagen för min stackars nytillfrisknade kropp.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0