I'm feeling great, I'm feeling awesome

Jag måste bara köra lite skolsnack just nu, för jag är så himla glad!
Idag fick vi reda på våra resultat på uppsatsen i svenska som vi skrev till de nationella proven. När jag kom ut lyste min lärare upp och sa till mig att det utan tvekan var klassens bästa uppsats och att det var ett solklart MVG. Så jag tror att jag har säkrat det betyget till sommaren, känns riktigt härligt!

Nyhet nummer två är att idag fick reda på hur våra ansökningar till gymnasier har gått och jag är riktigt glad över att säga att jag kom in preliminärt på mitt förstaval och om det fortsätter på samma sätt så kommer jag gå på Johannes Hedberg Gymnasiet i Helsingborg efter sommaren!

Batman fick idag rulla på över samma bomövning som vi körde på den senaste hoppträningen för Hanna. Funkade hyfsat, men vi fick sluta när det började hagla. Lite lagom roligt är det ju då…
/Therese

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej Therese!

Vilken linje har du sökt in på Johannes Hedberg, samhälle elr natur? Och vilket språk i första o andra val? :-D

2012-02-28 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0