Hoppa, hoppa, hoppa!

Trots att senaste tävlingen var igår så är jag redan tävlingssugen igen. Fast nu ska Storm få en kort tävlingsvila, jag tänkte åka på en dressyrtävling i Viarp i början av mars och sedan är det eventuellt hoppning på HFRK den 31 mars, om det nu inte blir någonting före dess.

Tänk nu till våren när det förhoppningsvis blir lite varmare ute och man kan liksom njuta hela tävlingsdagen, det har varit lite svårt i kylan då man sätter mest fokus på att hålla sig varm och hålla hästen varm samt att allting inte blir nersnöat/nerregnat. Och speciellt när utetävlingarna börjar, det kommer nog bli jätteroligt. Jag och Storm har bara startat utomhus en gång och det var i Ödåkra. Men jag hoppas och tror på att det kommer att det kommer gå det med, hoppas att det rullar på lika bra som det har gjort hitills!.

Ja, nu har man allt bra framför sig, bara vi biter ihop nu sista tiden av vintern så går vi mot ljusare tider sen!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0