Hiss och diss

+Tröttheten man får i kroppen efter en tävling är underbart skön, man är så nöjd och avslappnad i kroppen.
+Snön är så gott som borta i Skåne vilket betyder att man kan börja rida lite och det innebär lång skritt-tur på Storm imorgon.
+Min underbara ponny Storm, bäst är inte tillräckligt att säga.
+Imorgon har jag ingenting planerat, första dagen på väääldigt länge, skönt.
+SPORTLOV ofc!
+Om mindre än en vecka ska jag, Therese och Ronja ihop med våra (fina) mammor sticka upp till Göteborg. GAH!
+Storm har blivit så fin att rida dressyr på, tack vare min hopptränare Jennifer som har gett mig mååånga olika knep!

-Jag har massa plugg att ta itu med undet sportlovet...
-All Storms och min utrustning blev genomsur idag, blä...

Kan säga att lvet leker nu, inte mycket som oroar mig just nu!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0